Sunday, April 5, 2009

bila sayang

kenapa awak suka dia?
kenapa awak sayang dia?
apa istimewanya dia?
kenapa pilih dia dan bukan yang lain?
dia kacak/cantik x?
dia romantik x?
dia buat awak bahagia x?
macam2 soalan yang orang akan tanya bila kite sukakan sesorang..
tapi bagi saya..
xda sebab kenapa saya pilih dia..
susah untuk ungkapkan kenapa saya pilih dia dan bukan yang lain..
mungkin bila dah sayang kita x perlukan sebab untuk pilih dia..
hanya dia yang kita perlukan tok menemani hidop kite..
berkongsi suka duka..
mungkin lain orang lain pendapat mereka..
tapi bagi saya, dia insan yang amat penting dalam hidup saya..
walau apa berlaku saya lebih suka mengenangkan detik gembira dari berduka..
dia tempat saya berkongsi perasaan..suke,duka,gembira,sedih,marah,tertekan..
kesian dia kan??
saya selalu terasa menyusahkan diri dia..
kadang-kadang rasa bersalah..
dia susah sebab saya..
tapi saya pun rela berkongsi dengannya..
saya sentiasa harap dia akan teros bertahan dengan saya..
dengan hubungan ini..
dia kawan baik saya yang saya sayang sangat2 dan yang paling memahami saya..
saya ingin terus bersama dia dan saya harap dia pun begitu..
dapat menerima saya dan kekurangan diri ini..
untuk dia..
aku cayang ko!!!(~_~)

No comments:

Post a Comment