Tuesday, March 17, 2009

10 perkara yang kami suka lakukan bila keluar bersama.

1. makan. (tentulah makan. makan kan menyeronokkan!).
2. tengok movie. (hahahahaha akitivi yang tak boleh).
3. masuk kedai kasut. (adehh neh bukan kami tapi dia laaa).
4. naik monorail, komuter, lrt (hahahaha neh sebab kami tiada kenderaan).
5. masuk kedai buku. (ni wajib ni. nanti ada orang merajuk).
6. pergi tengok makanan (hahahaha. tak beli pun tengok jeh)
7. beli tiket bus atau bawak beg (selalu kami keluar bila nak beli tiket bus atau nak balik).
8. masuk kedai pakaian. (tak beli tengok jeh. sebab tunggu orang tu kembali saiz asal.)
9. beratur tunggu taxi atau beli tiket lrt (hahahaha ni terpaksa buka suka).
10. makan lagi!! ( kami memang suka makan!!!) tapi kami masih kekalkan bentuk badan. hahahaha.

9 comments:

  1. haha
    ni wat paln kuar x gitau ira ni...
    pe kes...

    ReplyDelete
  2. dorang eh..
    nadia x terlibat..
    hihi..
    kita ikot orang2 yang nak belanja je kan ira..
    huhuhu...

    ReplyDelete
  3. xpe2...
    tol 2...
    time 2 ira akn mkn byk2...
    hahaha

    ReplyDelete
  4. same ngan ira..
    nak mkn byk2...
    hahahahahhahahaha...

    ReplyDelete